۱۸

۱۱ نکته خواندنی درباره ازدواج: 

 

۱-برای یافتن زن می ارزد که یک کفش بیشتر پاره کنی.  

۲-تاک را از خاک خوب و دختر را از مادر خوب و اصیل انتخاب کن. (آره با این موافقم چون بیشر اخلاق های یه دختر ناخودآگاه به مادرش میره

۳-اگر خواستی اختیار شوهرت را در دست بگیری اختیار شکمش را در دست بگیر. (ایول!...دمت گرم

۴-اگر زنی خواست که تو به خاطر پول همسرش شوی با او ازدواج کن اما پولت را از او دور نگه دار. (حالا که بیشتر پسرا دنبال پول دختران

۵-ازدواج مقدس ترین قراردادها محسوب می شود. (داره گریم می گیره

۶-ازدواج مثل یک هندوانه است که گاهی خوب می شود و گاهی هم بسیار بد. (این حرف را خیلی توی خواستگاری ها از طرف خانواده ی داماد شنیدم...فکر کنم می خوان بگن اگه پسرمون گ... از آب در اومد ما بی تقصیریم...یقه ی ما را نچسبید

۷-ازدواج زودش اشتباهی بزرگ و دیرش اشتباه بزرگتری است. 

۸-ازدواج کردن و ازدواج نکردن هر دو موجب پشیمانی است. 

۹-ازدواج مثل اجرای یک نقشه جنگی است که اگر در آن فقط یک اشتباه صورت بگیرد جبرانش غیر ممکن خواهد بود. (این که گفته جنگ را قبول دارم)

۱۰-ازدواجی که به خاطر پول صورت گیرد برای پول هم از بین می رود.

۱۱-ازدواج همیشه به عشق پایان داده است. (امیدوارم اینجور نباشه

 

دوستان عزیز اگه سوالی یا مشاوره ای در مورد ازدواج داشتید می تونید از متخصص امور ازدواج هلو خانم کمک بگبربد... 

 

فعلا...

نظرات 10 + ارسال نظر
عارفه یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 http://00koche00.blogfa.com

اره والا

کاملا موافقم

الان بیشتر پسرا دنبال پول دختران

کیمیاگر یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:48 http://kimiyagaar.blogfa.com

جالب بود .

۱۰۲۴ یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 18:09 http://fairy1024.blogsky.com

اینجانب هم معتقدم عشقی که به ازدواج کشیده بشه در اصل به گند کشیده شده !

نظر شخصیمه اونطوری نگاه نکن D:

روجا یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 14:23

سلام
مطالب خوبی بود . من 2 سال که نامزد کردم . شخصا عشق رو زیاد قبول ندارم . مخصوصا در ازدواج .
چون عشق زودگذره . و معمولا دوامش تا مدت 6 ماهه . برای ازدواج نباید عاشق بود .باید همسرتو دوست داشته باشی . دوست داشتن در مدت زمان طولانی تری به وجودمیاد و قطعا ماندگار تره . اینو بهتون قول میدم .
یه جمله ی معروفی هست که میگه : دوست داشتن از عشق برتراست .
با تشکراز شما هلو خانم ازوبلاگ خوبتون . موفق باشید.

[ بدون نام ] شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 16:48

سلام هلو جون
به اعتقاد من عشقی که بعد ازدواج انجام میگیره تا ابد باقی می ماند

هومن پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:45

سلام هلو جونوراستش من اومدم در مورد درخت هلو مقاله بنویسموتو سرج کردم دیدم عکس دختر اومد و وبلاگ تو حالا بگو چیکار کنم؟(راستی مطلبات و خوندم کلیم خندیدیم)

H.a سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 22:30

شپماره سمانه ۰۹۱۹۷۳۱۷۴۶۶ پسر هست ن دختر ی مادر جنده این شماررو گذاشته

عل سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:48

ادمین سابت شمارومو از سایتت بردار جان مادرت

Mahbobe.hoseni سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:30

محبوبه اهل سکس مطلقه دنبال ی دوست با مرام میگردم
فقط اگه واقعا اهل رفاقتی زنگ بزن 09395715151
بچه مجیدیه جا هم دارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.