۲۶

سلام...اومدم که پیشاپیش عید را بهتون تبریک بگم...اوضاع منم که مثه قبله تقریبا...قبل از اینکه برگردم خونه می خواستم با این پسر جدیده بزنم به هم...بهش گفتم حوصله ندارم و اصلا نمی خوام با پسر دوست باشم...شروع کرد به زنگ زدن و نمیخوام و از این چرت و پرت ها...منم الکی گفتم باشه...ولی واقعا حوصله ی پسرا را فعلا ندارم...خودم را وزن کردم...شدم 57...امیدوارم که دوباره عید افزایش پیدا نکنه...چون واقعا زحمت کشیدم...برام دعا کنید که به آرزوهام برسم...دوستون دارم...

نظرات 13 + ارسال نظر
یه نفر سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 00:12

جالبه

ice چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 19:00

سلام
امیدوارم سال خوبی داشته باشی
اگه تونستی برام میل کن
منتظرم

علی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:16 http://www.liancity.blogfa.com

سلام دوست بلاگی.
خوشحالم که بلاخره از چنگال چاقی خودتو رهانیدی.
ایشالا دیگه این غول رانده شده به طرفت نیاد.
سال وشی داشته باشی.
برقرار باشی و سبز.
به منم سر بزن

مهدی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:26 http://haft-khat.blogsky.com/

سلام ، سال نو مبارک ،
من دوباره وبلاگو راه انداختم ...
خوشحال میشم یه سری بهم بزنی ....

عرفان از شیراز دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:16

سلام خوبید
خوشحالم امدم و با وبت اشنا شدم
بازهم ارزو توفیق برات دارم
تنهایی هم عالمی داره باید باهاش ساخت

حسین جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:28

سلام
داشتم در باره نرم افزار هلو سرچ می کردم که وبلاگ شما رو دیدم
ببخشید که خیلی زود قضاوت می کنم ولی طاقت نیاوردم که چیزی ننویسم
خوشگل خانم اول میایای از زمونه گلایه می کنی که چرا ادما بد شدنو از این حرفا
و اینکه با این دنیا دوست نداری ارتباط بررار کنی و خلاصه
بعد چند تا پست بالاتر مدام صحبت از یه درد بزرگ میشه که به بزرگی دلت وسعت داره
و اون تنها معضل چاقی شماست
واقعا خجالت نمیکشی
خیلی جای حرف داره منتها خوابم میاد
بی خیال
انشا الله چاق بشی تا همیشه دچار این درد های تا نک دماغ بمونی و پاتو جای پای بزرگان نذاری که بیای ادعا کنی که زمونه زمونه بدی شده
گل باقالی تو که درد عشق و خیلی چیزای دیگه سرت نمیشه
بیشین بابا
:))
ببخشید اگه بی ادبی شد
غرض کمی تفریح و شاید نیشگونی از روح و دل و عقل جنابعالی بود
یا علی
شب خوش
راستی
این طفل معصوم پسرارو هم اذیت نکن
گناه دارن طفلیا

احسان جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:48

عکستو هم میزدی هلو جان - فکر کنم بیشتر شبیه سیب زمینی باشی تا هلو- سییییییییییییییییبببب زمییییییییییییییینی

پانیـذ دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 18:34 http://www.pani-almasi.blogfa.com

من قبلا؛ تو نت یه دوست داشتم که اونم اسمش هلو خانوم بود.
اما یه مدت از وبلاگستان دور بودم و بعد که دوباره اومدم وبلاگش رو حذف کرده بود.
می خوام بدونم شما همونی؟!!!

معین چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:19

زیاد رویایی هستی

آرش یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:35

سلام خوبی الان که لاغر شدی سایز سینهات چنده
چند سالته
اوپنی یا نه
من 20 سالمه دانشجوی برق
قد کیرم 21
کلفتی آن 9.5
اگه دوست داری سر به وبلاگ من بزن یه پیقام همراه ایمیل بده
10013.blogfa

سحر جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:13 http://.blogfa.10013

سلام ارش بامن دوست شوووووووووو

حمید جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:00

سلام یم دختر با حال با خال ناز 20 -30 ساله می خواهم همیشه با هم باشی من حمید 31 ساله ام تجارت پوشاک دارم. لیسانس دارم. 09171785943 منتظرم

hamid جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:01

sahar sahar man hastam hazery?????????????????????? biya

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.