۴

سلام...یه مدت بود که آن لاین نشده بودم...آخه یه عمل جراحی انجام داده بودم و تقریبا نیمه بستری بودم...تا الانش که خوب پیش رفته...برام دعا کنید که زودتر خوب بشم...از درسام عقب افتادم...امیدوارم بتونم جبران کنم...داشتم نظرات را نگاه می کردم دیدم یه نفر یه نظری داده بود...البته نظر که چه عرض کنم...من پاکش کردم...من برای دل خودم می نویسم...حالا هر کس از من و نوشته هام خوشش نمیاد اجباری به خوندن نداره...انسان اختیار داره...البته به نظر من این جور آدم ها مریضند که فقط می خوان عقده هاشون را خالی کنند...حالا چه جایی بهتر از اینترنت!...من توی زندگیم خیلی سختی کشیدم و با آدم های مختلفی رو به شدم...نمونش را هم براتون در مورد بچه های خوابگاه نوشته بودم...می دونم که خیلی ها خلا دارند در زندگیشون...من خودم را کامل نمی بینم...منم پر از عیبم ولی حداقل همیشه سعی کردم به کسی توهین نکنم...البته بعضی وقتا هم نشده...نمی دونم چرا بعضی وقتا همه چیز و همه ی ناراحتی هام یه دفعه به مغزم هجوم میارند... شاید اگه جای من بودید هنگ می کردید...بعدا بیشتر در مورد گذشته ام براتون می نویسم...دوستون دارم...

نظرات 3 + ارسال نظر
پرستیژ پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:38 http://iran-o2.blogsky.com

سلام هلو خانم
ایشالله الان که بهترید؟ خدا بد نده چی شده؟ چه عمل جراحی؟؟؟
داشتم میرفتم بخوابم که یهو هوس کردم یه سر دیگه به وبلاگم بزنم که وبلاگ شما رو توی لیست وبلاگهای به روز شده دیدم!
گفتم ببینم کیه این هلو خانم، دیدم شمایی!!!
من فردا ۷ صبح کلاس دارم، ارسال اول و این ارسال آخریتون رو خوندم....
چه گیری دادید به پسر عمده اتون، حالا چی شده یهو پولدار شده؟؟؟
راستی هلو خانم، اگه فونت نوشته هاتون رو برگردونید به همون فونت تاهما (همونی که اولین ارسالتون رو باهاش نوشتید) خوندنش راحت تر میشه و به قشنگی وبلاگتون هم کمک میکنه
امیدوارم زودتر خوب خوب بشید
در پ

پرستیژ پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:39 http://iran-o2.blogsky.com

نمیدونم چی شد که یهو کامنت قبلی خودش ارسال شد! داشتم هنوز مینوشتم!!!
خب قسمت بود دوتا کامنت بذارم براتون!
خواستم بگم
در پناه خداوند
شاد باشید و ثروتمند و قدرتمند

نینجون شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 http://pixx.blogsky.com

به به سلام هلو خانم
چه عجب کجایی نیستی
خدا بد نده
انشاالله زودتر خوب بشی
مرسی که سر زدی
چشم از شهرزاد سپانلو هم عکس میزارم برات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.