۳

خیلی دلم گرفته...یه جورایی آروم نیستم...نمی دونم چرا این جوری شدم...نمی دونم چرا این قدر تازگی ها دختر بدی شدم...از همه بدم میاد...همه را مسخره می کنم و پشت سرشون غیبت می کنم...احساس می کنم تعادل روانی ندارم...وقتی بیرون نیستم دلم می گیره...وقتی هم میرم بیرون بازم دلم میگیره...تازگی ها خیلی هم حسود شدم...البته من اصلا به مال دنیا توجهی ندارم ولی نمیدونم چرا تا یکی را می بینم از خودم بهتره باهاش بد میشم...حالا هر کی...از دختر خاله گرفته تا یه غریبه وسط خیابان...این عید هم که به خوبی و خوشی گذشت ولی من خیلی چاق شدم به نظر خودم...اگه کسی رژیم مناسبی که سریعا وزن را کم کنه بلده برام توی نظرات بنویسه...واقعا ممنون می شم...راستی فردا خیلی برام مهمه برام دعا کنید و از خدا بخواهید که همه چیز خوب و طبق میلم پیش بره...زت زیاد!...منم از بس دوستم ای جوری حرف میزنه کم کم دارم لات میشم...لاتی بودیم و خودمون نمی دونستیم...خلاصه...زت زیاد...

نظرات 4 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلام
فکر کنم آن لاینی کاش یه آیدی از خودت میزاشتی
خوب میشی عید بوده زیادی خوردی دوباره خوب میشی نگران نباش
دخمل خوبی هم باش و بد اخلاقی نکن خاله .. باشه ؟؟؟؟؟؟؟ :دی
بووووووووووووووووووووووووووووس

علی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:22 http://heartdead.blogfa.com

سلام
کاش منم بتونم مثل شما حرفهام رو راحت بنویسم
خیلی باحال بود
براتون دعا میکنم
موفق . پیروز باشید.

xmahdi دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 19:53

haha che bahal minevisi

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:39

بشاشم به این زندگی تخمیو این سرنوش که هر چی بش.........

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.