۲

بعضی وقتا توی زندگیه آدم یه اتفاقاتی میفته که اصلا نمیشه فراموشش کرد...هر چی هم که بهش بیشتر بی توجهی کنیم...انگار بیشتر جلوه می کنه...حداقلش برای من که این جوری بوده...ترم قبل برای من یکی از بدترین ترم هام بود...که تمام زندگیم را تحت تاثیر قرار داده بود...هنوز هم تا به یاد اون ترم میافتم بدنم میلرزه...البته شاید به نظر شما خیلی هم بی اهمیت جلوه کنه ولی من چون توی متن ماجرا بودم واقعا بهم سخت گذشت...ترم قبل من با 2 تا نفر توی خوابگاه هم اتاقی بودم که خدا نصیب نکنه...اوایل با هم ظاهرا خوب بودیم...همش از من تعریف می کردند و خلاصه کاری به کار هم نداشتیم...حدود یک ماه که گذشت همه چیز تغییر کرد و این به خاطر این بود که من اصلا مثل اون ها نبودم...خیلی کثیف بودند...از اینایی که همش با پسرای مختلف ول هستند...مدام فحش میدادند اونم چه فحش هایی... من مونده بودم این فحش ها کی اختراع شده بودند...به نظر من فحش دادن برای پسرا هم زشته چه برسه به دخترا که تازه مثلا دانشجو هم باشن...کم کم دعوا شروع شد...اوایل  اصلا من جوابشون را نمی دادم چون به نظرم آدم های مریضی بودند که می خواستند عقده هاشون را اینجوری تخلیه کنند...مثلا یه بار که سر بستن پنجره ها بحث شروع شد یکی شون به من گفت تو باید بری دکتر چون تالاسمی داری و برای همین سردته...حالا شما ربط بدید تالاسمی را به هوا ی سرد یه منطقه ی خشک و سرد...یا مثلا اوایل به من می گفتند وای خوش به حالت که سفیدی دیگه مثل ما هی نباید کرم سفید کننده بزنی...بعد توی دعوا از سر عقده به من گفت برو تو که مثل ماستی!...منم کم نیاوردم و گفتم نه پس خوبه آدم مثل تو خاله سوسکه باشه...البته بعد از حرفم پشیمون شدم چون بالاخره خدا هر کسی را یه جور آفریده...جوری شده بود که تا وارد خوابگاه میشدم بدنم میلرزید...نه فکر کنید که ازشون میترسیدم...نه...چون اون ها بی آبرو بودند براشون فرقی نمی کرد...ولی من دوست نداشتم مثل اون ها باشم...برای همین هم همش زجر میکشیدم...حتی با مسئول خوابگاه هم در میان گذاشتم ولی اون هم این قدر بدجنس بود که برای اینکه خودش را بین همه حفظ کنه ظاهر سازی می کرد و مثلا به من می گفت باشه من باهاشون صحبت میکنم و از این حرفا...ولی هه! زهی خیال باطل...خلاصه دعا میکنم که همه به راه راست هدایت بشن...نمیدونم چه طور بعضی ها اینقدر می تونن خودخواه باشن...میخوان واقعا چی را ثابت بکنن...به نظر من اینا فقط مریضن که خودشون باید به خودشون کمک کنن و از خدا بخوان که کمکشون کنه...امیدوارم همه ی مریض ها شفا پیدا کنند...

نظرات 8 + ارسال نظر
نینجون جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 14:57 http://pixx.blogsky.com

سلام مرسی که لینکم کردی
اما حالا که زحمت کشیدی منو با نام:
عکس AXXXXXXXXA عکس

لینک کن
بازم تشکر

نینجون شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 http://pixx.blogsky.com

سلام
مرسیکه ثبت نام کردی
بعد از اینکه یوزر و پسوورد رو زدی و وارد کنترل پنلت شدی برو به قسمت راهنمای کاربرن و همه رو خوب بخون
بعد اگر بازم سوالی داشتی در خدمتم
بعد برو در قسمت تغییر مشخصات کاربری و نام و آدرس وبلاگت رو وارد کن
بعد به قسمت تبلیغات گرافیکی برو و کد تبلیغات رو بردار و داخل وبلاگت بزار
فعلا بای

هیچکس شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 17:39 http://pixx.blogsky.com

بازم سلام
کد رو در قسمت ویرایش قالب ها
در قالب وبلاگ تقریبا آخراش هر جا که این خط رو دیدی
</BlogSky:Logo Body>
زیرش کد رو وارد کن
بقیه کد ها رو هم همین جا زیر هم وارد کن
بعد یک بار خودت روش کلیک کن ببین در سایتی که ازش تبلیغ گرفتی به تعداد کلیک ها اضافه میشه یا نه

پسرک غمگین یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 http://stonehearts.blogsky.com

سلام

خوب؟

باشه تو اوین فرصت لینت می کنم

بای

نینجون دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 00:58 http://pixx.blogsky.com

سلام
نمیدونم مشکل از کجاست
اما میتونیم یه کار دیگه بکنیم
username ,password وبلاگت و سایت تبلیغاتی رو برای من تو قسمت نظرات وبلاگم بزار من میرم این کارا رو برات انجام میدم
id man:milad_2100

نینجون چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 http://oshop.blogsky.com

سلام
من تبلیغات رو گزاشتم
جاش رو نگاه کن از این به بعد خواستی تبلیغ عمودی بزاری اینجا بزار
بازم اگر کاری داشتی بگو برات انجام میدم
امیدوارم موفق باشی
راستی آدم اول هم اتاقیاشو میشناسه بعد میره باهاشون هم اتاقی میشه
برعکس شما من خوابگاه دانشگاه بهترین دوران زندگیم بود
۱۳ بدر خوش بگزره
اینم وبلاگ دیگمه به اینم سر بزن
تبادل لینکم خواستی بگو

خانومی جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 http://eshgh-bazi-asemoooon.blogsky.com/

سلاااااااااااااااااااااام هلو جــــــــــــــــــــــــــــون
شطوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب کردی مثل اونا نشدی هااا
خدایی خیلی سخته با همچین آدمایی بودن و سخت ترش اینکه کسی حرفت و اهمیت نده بهش ... وااااااااااااااای آدمو دیوونه میکنه ...
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسسسسسسس

نینجون جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 http://pixx.blogsky.com

سلام
خواهش میکنم
الان که تبلیغات هست
بعضی وقت ها برای چند دقیقه میره بعد دوباره خودش میاد
مشکل از سایت خودشونه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.